Gympauppvisning och Puma

Förra helgen var jag och kikade på GrannFamiljen på Landet dotters juluppvisning.
Min dotter kör ju fortfarande gympa, men det var länge sedan jag fick vara med.
Harvarit och kikat på Johannas juluppvisning istället.
Temat för året var Rymden.


Väntande små gymnaster.


Lite juligt måste det ju självklart också vara.


Johanna med sin grupp på mattan.
Johanna är sist i raden.


Innan uppvisningen var vi hem och fikade med Sanna.
Passade självklart på att hälsa på kissarna.
Svartenbrandt försvann som en avlöning och sen såg jag inte honom nåt mer.
Nike var ner och hälsade iallafall.
Puma hälsar alltid snällt på mig först också, men sommarens getingstick sitter visst i henne fortfarande.

- Matte, nu är den där läskiga UrMatte här igen och vill nåt.
- Hjälp


- Om jag backar så fattar hon va ?


- Nähä, de gjorde hon visst inte.
- Då gör jag en "vrida-halsen-ur-led manöver istället då.


- Suck, det hjälpte inte de heller.
- Klappa fort nudå.

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Nu när husse flyttat hemifrån saknar man alla uppvisningar och allt annat som hman suckade lite över då när det begav sig. Nu vill man bara att husse ska flytta hem igen - se bloggen :-)

Stilig kise men han han har uppenbarligen ett lite FÖR gott minne :-)

Kramar och tassklappar

2010-12-18 @ 13:49:23
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0