Hemma igen

Japp, Ligan med tillhörande Matte är hemma igen.
Totte är knäpp eller mutbar eller nåt för han sprang raskt in i buren när jag kastade in en korv dit.
Får se hur många gånger det går att lura honom med det.
FAST, det fungerade förra gången också.
Bandit är betydligt krångligare att få med sig.
Fattar inte vad det är med den katten och bil liksom.
Han är varken åksjuk eller blivit skrämd för bilen.
Han gillar helt enkelt inte att åka bil.
Knaso
Prinsen höll låda som vanligt.
Han låter omväxlande som en mistlur och omväxlande som en sopransångare och när han kör sina sånger så hänger gärna Bandit på.
Ibland även Oliver.
Han vill väl inte verka utanför.
Puzzel sover eller försöker åtminstone bland grabbarnas mistlurande.
En stund så höll även Totte serenad.
Självklart hängde ju Prinsen på då.
Jag gillar när dom sjunger i kanon.
Vitöra, som nu fått åka i egen bur sista gångerna, sover dock.
Tur att NÅN håller snattran.
Vi åkte ifrån Landet runt lunch idag och har varit en sväng till Värmdö under eftermiddag/ kvällen.
Allt har iallafall gått bra och helgen har varit relativt lugn och avslappnad i mitt annars rätt kaotiska liv.
Nästa helg ska vi försöka få till en dejt med mina kära grannar på Landet, fast i Tyresö istället.
Saknade er i mängd i helgen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Saknade dig förra helgen ;( Välkommen till rätta sidan av stan.... =)



Krammmmm

2010-12-06 @ 18:33:30
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0