Idag

har jag jobbat.
Lite
Hemma
Sååå tacksam för att jag har den möjligheten.
Klockan 11 skuttade jag iväg till Vällingby för att köra först ett muskel och sedan ett corepass med Madde.
Jisses
Den människan kan verkligen göra sitt bästa för att halvt ta livet av en.
Shit va jobbigt de va.
MEN, nöjd som få efteråt är man juh.
Hem och jobbade lite och sen, ja sen SOV jag.
Typ halva dan.
Har lite sömn att ta igen.
Klockan 18 var det ett M/B/T-pass i Tensta som jag tänkte jag skulle prova.
Det var bra och jag var trött, FAST jag tror att Maddes M/B/T-pass kommer bli mycket värre.
SÅ, det ser jag fram mot.
*ler*
Nu är jag iallafall trött och nöjd.
Ska bara ta ett bad innan jag lägger mig sen ikväll.    hehe



Pst... alltså core och muskelpasset var bara 30minuter vardera så alltså ett normalt pass på ca 55minuter.  dst.....
Imorrn blir det vattengympa gånger två.
Puckona har lagt muskelpasset samtidigt som vattengympan i Vällingby.
Så otroligt korkat.
Vågar mig inte på spinningen tyvärr.
Kanske kanske nån gång, men grejjen är att köra lite eller lagom eller lugnt fungerar inte för mig.  :-(

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Vilken bra dag du verkar ha haft!

Jag jobbade hemma på lillejulafton när de varnade för snöstorm här i Skåne. Grät nästan av tacksamhet när jag vaknade och såg snön yra utanför fönstret. Tänk att slippa stå där vid hållplatsen och vänta på en buss som aldrig kommer.

Åh, vad jag saknar cyklandet!

Kram

2010-12-28 @ 22:02:34
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: madde

bra jobbat tjejen! jag tar det som en komplimang att jag kör slut på er (ler) men helt slut kan du ju ej vart då du körde ett pass till i tenst! mkt mkt bra jobbat! vi ses väl i vby imorn?! vattengympa - för dina knän klarar väl ej spinning?!



må så gott och sov gott i natt!

p.s jag har vart och jobbat ikväll och inte legat på latsidan; core+easyline+bootcamp i barbarby!

2010-12-28 @ 22:06:32
Postat av: Inkan o Ligan

Förstår de Gunilla.

Madde jag kör liiite lite lugnt med hantlarna. Måste ju känna av hur det känns efteråt, men ska öka lite i vikterna nu. Har ju trots allt kört betydligt tyngre härhemma. Fast då kör jag ju bara överkropp.

Jaja.... ska ösa lite mer.

skratt

Skönt att höra att du inte latar dig.

Natt natt

2010-12-28 @ 22:10:56
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0