Jag förstår inte hur vi kan vara släkt ?!

*skrattar*
Jag har varit ute på "stan" ett tag idag.
Bara att gå i en enstaka affär får mig att bli alldeles matt.
Det är alldeles för mycket folk och jag blir trött och matt och helt slut av att bara gå.
Sen tillkommer själva momentet handla och betala.
*pust*
Nä, det är inte min grej helt enkelt.
Så har vi min kära älskade dotter.
När hon var i tonåren undrade jag på fullaste allvar om hon led av nåt allvarligt shoppingsyndrom.
Hon handlade jämt.   *ler*
Fast, självklart älskar jag dig ändå gumman OCH ibland är jag glad att du handlar.
För det ramlar ju ibland ner nåt till mig också.    *puzz från mig och Puzzlan*

Nåja, webben är bra, fast det finns vissa fördelar med att se och känna tyvärr.  :-(
Jaja................ får se hur jag kan hitta spinningbyxor och spinningskor på ett något lättare sätt.

Men en av orsakerna till att jag klev in på Ica i Solna var att handla nåt gott till imorrn.
Av det blev det en kartong ägg ?!
Tja, säkert gott som nyårsmat.
Eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0