Jo, jag hade visst varit snäll iallafall ?!

Älskade vännen Marie hade valt mina julklappar med stor omsorg.
Jag nästan grät, samtidigt som jag skrattade högt åt den knasiga Ior i Rudolfmundering.
Nu förstår jag dessutom Maries kommentar när jag knatade iväg med påsen med julklappar dan före dan.
- Nej, jag hade ingen sån i min samling Marie.   *skratt*
Vitöra inspekterar paketen noga.
Självklart var det klisterIor på alla paketen.
- UrMatte har gjort ett gott jobb Matte.
- Det är jättefint inslaget och en obligatorisk Ior också.
- Jag är stolt över dig UrMatte.


Lite suddigt, men en Ior även på nästa paket.
Såklart


Sista paketet ståtar Nalle Puh på.


Sen fick jag även med en flaska hemgjord glögg.
På locket hade M satt ett fint hjärta och på själva flaskan en bild på spelande tomte.
Tack M för omtanken.
Det var jättegulligt.


Sent igår kväll öppnade jag paketen.
Tanken var att jag skulle göra det på julaftonsmorgon, men det blev lite bråttom.
Dottern messade och undrade var mamsen var, så jag var tvungen att stressa lite.
Här är iallafall innehållet.
En underbar mugg, som jag nu på morgonen druckit kaffe ur.


En underbar Mirandanalle där det står "Tänker på dig"
Tusen tack älskade vännen.
Tänker massor på dig med !


Ja, så till sist en obligatorisk Ior.  *skrattar*
I Rudolfmundering
Ja jisses säger jag bara. hehe


Här sitter Ior-Rudolf tillsammans med alla sina polare i bokhyllan.
Får snart se till att skaffa ett hyllplan till för alla mina Iors, Tiger och Nalle Puh.
Det börjar bli trångt.


Från min älskade dotter fick jag en bunt med saker.
Som alltid
Du är så ljuvligt gullig och omtänksam älskling.
Ledsen att jag inte kunde ta med mig Puzzlan igår.
Du får komma hit och puzza på henne.
Tusen tack igen Emilie.

Bilden är urdålig, men en jättefin mjuk svart tröja från Gina Tricot.
Jag provade den igårkväll och sen passade utmärkt.
Ska ha den på mig idag när jag sedan åker till Ulrica.


Tre ljuvliga Ior-tavlor.






Prinsen verkar också gilla Nalle Puh och polarna.


Hm..... Tror jag iallafall ?!


Sen fick jag en helt galen flashande tandborste.
Den blinkar hysteriskt i 3 minuter när man trycker längst ner på den.
Det är så roligt med såna där galna grejjer.




Här är ett gäng med såna här luktgrejjer att i mina lådor.
Dom luktar jättegott.


Dottern vet ju att jag tokälskar LUSH, så självklart fick jag prylar därifrån.
Nu luktar hela mitt badrum LUSH.
Den här är som jelly ungefär.
Luktar grymt gott och helhäftig i sin förpackning.


Sen hade mina barn inte pratat med varandra, vilket innebar att jag fick två exakt likadana presenter/ julklappsboxar från LUSH.
Nu gör det faktiskt inte mig ett dugg.
Jag lovar att jag inte kommer ha några som helst problem att göra av med dom.   *skratt*
Sonen hade tryckt ner några extra grejer i sin box dessutom.
Ska packa upp dom idag och lägga dom i sina korgar jag köpt på Ikea i badrummet.
Sen kommer det lukta LUSH-affär där.
Dom är verkligen så otroligt fint inslagna, precis som den jag fick från Erica, så det är svårt att bryta förpackningen, men jag ska.   Men man kan ju spara både boxarna jag fick av mina kids och snörena från dom boxarna plus snöret från Erica.


Det här innehåller dom.


Av sonen fick jag dessutom denna.
*ler*
Ja, nu har jag två.
Men det gör ingenting.
Jag kan ha en permanent i badrummet och sen en någonannanstans.
Antingen i sovrummet eller kanske i vardagsrummet.


Fick med tre flaskor också med lukterna Kanel, Ingefära och Harmony.
Har inte provat än, men ska ikväll.


Murre, Åsa och Oles katt (missarna i vår släkt är så duktiga på att handla så det är inte klokt) hade handlat en kattalmanacka åt mig.  *ler*


Murre hade även inhandlat denna något kufiska sak.
Den går att dra upp och hoppar då runt på golvet.
Om det är en Katt-leksak eller en Inkan-leksak har jag inte lyckats utröna ännu.
Men rolig är den och jag har inte provat den på kissarna ännu, men jag ska.


Den obligatoriska julklappen från tomten blev ett gäng duschflaskor från Bodyshop.
Me like




och God Fortsättning.

pst..... kissarna har nu fått sina myntamöss som legat på väntan i frysen.   dst..............

Kommentarer
Postat av: Malin

Himmel vad mycket fina julklappar!! Goa vänner som känner en väl är guld värt. Hoppas din dag blev fin trots allt som händer.

Kram

2010-12-25 @ 12:54:14
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Anna & Nova

Tack, jag önskar dig med en god jul. Lite sent men bättre sent än aldrig ;)

Massa fina julklappar du har fått ju :) Produkter från lusch är ju helt underbart :)



Kramar

2010-12-25 @ 13:31:12
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: carina

Vilka många och fina julklappar du fick :)

Visst är det underbart med jul :))

Ha en fortsatt bra helg!

Kramen till dig

2010-12-25 @ 15:36:02
URL: http://izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Lisbet Lindell

Åh så många fina julklappar du fick, du har ju varit jättesnäll:)



Kramar från Lisbet

2010-12-25 @ 21:25:37
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Max & Måns

Mycket Ior blir det! haha

Sedan tror husse att den konstiga saken är felstavad. Han tror det ska vara Cinky och inte Cranky.

Slutligen undrar vi om det skulle lukta kattsand även om du inte bytte på ett år hemma hos er? ;-)

God Fortsättning!

2010-12-25 @ 22:22:16
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0