Latteabstinens idag

Har ju inte fått nån på två dagar.
Imorrn får jag gå en sväng i mitt nya område runt jobbet och kika lite.
Tror jag ska ta en sväng till Solna Centrum och handla annars.
Kikade in på Espresso House (ett tidigare inlägg på min blogg) och upptäckte till min fasa att jag missat ett nyöppnat ställe på Bromma Blocks.
Jag har ju varit där några gånger men helt missat att det finns ett Espresso House där.
Dock har jag inte varit inne på riktiga Bromma blocks utan bara besökt djuraffären där och sportaffären XXL.
SÅ, jag har alltså åkt förbi Bromma blocks till Ica Maxi i Solna för att köpa min Latte.
Nu vet jag dock att jag har lite närmre när abstinensen slår till på helgen.   :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0