LUSH igen

Nu har jag packat upp alla mina grejjer och lagt dom i badrummet.
Det luktar verkligen LUSH-affär i hela min lägenhet och jag bara tokälskar det.
Efter träningen idag var jag vägen om Lagerhaus för att handla några fler små korgar att ha alla mina underbara badbollar och tvålar i.
Imorrn eller tisdag ska jag åka till Granit och kika på några fler.
Åh, jag skulle kunna BO i mitt badrum.
Tänk att ha värmegolv i hela lägenheten dessutom.
Måste få visa en sak.
I dom fina boxarna så hade dom inte haft i plastfyllning utan lagt i popcorn.
Otroligt miljövänligt och roligt.
Man var sååå sugen på att stoppa ett popcorn i munnen.   *ler*
En av badbomberna är dessutom JÄTTEstor.
Ska bli underbart att bada med dom.
Kanske nyårsafton kan vara en bra dag.
Ett mysigt varmt bad med min badkula här i min ensamhet.
Nåja, jag har ju trots allt fem katter att umgås med så, helt ensam är jag ju inte.


Här ser ni några av grejjerna jag fick.
Det är så underbara färger och jag blir så glad bara av att titta på dom.


Här är alla badbomber och bubbelbitarna som låg i dom fina röda boxarna och i den jag fick av Erica.
Dom runda är badbomber och dom andra är bubbelbitar.
Här är alla bubbelbitarna som låg i dom fina röda boxarna och i den jag fick av Erica.


På LUSH hemsida finns en instruktion hur man badar.
Tycker den är lite rolig.
Man behöver bara ta lite lite av en bubbelbit så får man jättemycket bubblor.
Helt underbart.


En sånhär korg till har jag köpt.
Här ser ni tvålarna jag fick i dom röda boxarna av mina underbara barn.


Några sådana där till korgar ska jag köpa på Granit sen.
I den nedersta har jag några tvålar jag köpte själv för några månader sedan och överst ett rehab shampoo.
Kan vara bra tror jag eftersom jag badar så mycket i klor.
Den tvålen till vänster är "Honey I washed the kids".
Älskar den.


Här är några till LUSH-grejjer jag hade sedan tidigare plus några burkar.
Har ett gäng av deras burkar, men skulle behöva några till nu.


En LUSH-burk och en svamp jag fick av en massör i Tallinn.


Och några LUSH-bitar till.   *ler*


Sen har jag en ask tändstickor med den är underbara texten på.


Men badrummet är inte komplett om inte mina trogna vapendragare alltid finns vid min sida.
Vitöra, dagen till ära längst upp på Molger.
Oftast är det Bandit som huserar däruppe, men den här dagen var det Vitöra.


Prinsen ligger oftast på Molgerpallen bredvid badkaret och håller mig sällskap och försöker leka med saker i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0