Min nya kaffekokare del 284 komma 3

eller nåt.
Iallafall tror jag Ninnie skulle säga det.   *ler*
Den gör såååå gott kaffe och jag är supernöjd med den.
Att den inte fungerar som den ska beror på nåt HEELT annat.
Jag vet inte vad bara ??!!

Nå, igår satte jag på kaffebryggaren igen.
Gjorde allt efter konstens alla regler.
Ja, nästan iallafall.
Klockan 08a skulle den gå igång och sprida en hääärlig kaffedoft i huset.
Klockslaget var rätt.
Igång gick den.
Men nåt fattades.
Såsom den underbara doften.
Hm.......
En liiiiten liiiiten detalj hade missats bara.
Att göra den rätta knycken så att den började att mala kaffet också.
SÅ, det som bryggdes var ju endast varmt vatten.
Jättegott, om man hade önskat sig te och det hade inte jag.
Nåja, imorrn kommer jag lyckas.
Jag lovar

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Tar ännu en vända ut i köket för att pussa på min hederliga gamla bryggare.... med bara en knapp på

:o))

2010-12-18 @ 22:52:38
Postat av: Inkan o Ligan

Gör du det, MEN min kaffebryggare gör MYCKET godare kaffe. När jag väl får igång den.

haha

2010-12-18 @ 22:55:27
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0