MYCKET irriterad på Ligan

Förra året var det jättemycket snö på balkongen.
När det började töa upptäckte jag att dom använt balkongen som toa?!
När det väl började töa så plockade jag bort både massor med snö och annat under.
I år har dom gjort samma sak.
Jag är uppriktigt sagt *?=)(/&%¤igt irriterad på detta beteende.
Nu är det dessutom rejält fruset därute och går inte att få bort.
Tyvärr har jag ingen riktig spade kvar.
Jag bor ju liksom i lägenhet och ska inte behöva en sån.
I början lyckades jag hålla undan, men glömmer ju bort ibland.
Det räcker att mocka två tre lådor inomhus, vilket självklart är helt okej, men att behöva mocka på balkongen är INTE okej.
Nån som har nåt råd hur jag ska få dom att sluta ?

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Tror det är svårt att få dom att sluta om du har snö på balkongen, vi har samma problem i inhängnaden, alla tror det är OK för att det är ute i snön men vi vill inte ha det i gräsmattan men det hjälper inte vad vi vill:(

KRAMAR från Lisbet

2010-12-30 @ 22:58:15
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Max & Måns

Nöden har ingen lag! tihi

Kanske om du skaffar en spade så det inte finns någonstans att "gräva" ner det? För de är inte där ute på sommaren misstänker jag.

Och om det är fastfruset får du ta ett par doftljus och smälta bort snön med. ;-)

2010-12-31 @ 07:14:20
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0