Tack älskling !!!

Blir så glad när min älskade dotter Lill-Matte Em tänker på sin lilla Mams.
ÄVEN om chokladen var uppäten ?!   *ler*
Men du var värd att äta den.
Mamma Matte Inkan är ju en stor Ior-fan.
Köper alltid Ior när jag är utomlands.
Ja, inte när jag är i London längre, för då skulle jag ha sju likadana eller nåt och det behöver jag ju inte.
Men annars så..............
Så Lill-Matte har köpt kinderägg till Matte-Mams med Disneyfigurer i med julmössa.
Tanken är att man ska hänga dom i granen, fast vi har ingen gran.
Men det gör inget.
Jag hittar nåt fint ställe att hänga dom i.
Långt ifrån Prinsens stora mun för han har redan varit och smakat på dom.
Han är hopplös den katten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0