Tiden räcker inte till + Icke-existerande julkort

Förlåt
Jag försöker hinna med att läsa och kommentera, men hinner inte just nu.  :-(
Läser dock mer än jag kommenterar.

Julkort
Nu är det endast några dagar kvar till julafton och inte ett enda julkort har kommit iväg från mig och Ligan.  :-(
Och det lär tyvärr inte gå iväg några heller.
Fast inköpta är dom.  :-))
Usch, så ledsen över allt som händer och den totala bristen på tid och energi just nu.
Inte är jag nån hejare på det där med photoshop och polarna heller.
Annars hade Ligan fått iväg skickat värsta fina julkortet, MEN så lär det ju inte heller bli.   *muttrar*
SÅ, nästa år kanske ?!
:-)

Ligan förstår för övrigt inte alls vad Matte gafflar om.
Vadå tid ??!!
Vi har ju all tid i världen juh !
Japp, så Ligan, fixa julkorten dårå.   *fnyser*

Kommentarer
Postat av: Therese Bergsmo

Inkan, det blir så ibland. Vissa år orkar man, vissa år inte. Man ska inte ha dåligt samvete för det... Huvudsaken är att du hinner med dig själv och det som är viktigt för dig.



Kram, Therese

2010-12-21 @ 13:19:45
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se
Postat av: Ninnie

Det är tanken som räknas Inkan.

2010-12-21 @ 15:39:26
Postat av: Gunilla och Frasse

Jag skäms att säga det, men jag har inte skickat julkort på ett par år nu. Så jag får inga heller. Har en tomte med en ficka för julkort men de som ligger där är flera år gamla. Pinsamt, men så är det!

Jag kommer att sluta som en ensam tant med katt :-)

Hoppas att dessa rader kan vara till tröst.

Frasse förstår inte vad problemet är... :-)

Kram!

2010-12-21 @ 16:17:45
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Marie

Som ovan sagt, ibland hinner/orkar man bara inte. Det gäller att bara finna sig i det och acceptera läget utan att gräma sig. Riktiga vänner finns ju kvar utan kort också!

Bamse kramar vännen!

2010-12-21 @ 18:21:04
Postat av: Erica

Äsch, jag har aldrig skickat julkort, annat än digitalt. :) Vi får höras ikväll så kanske jag kan hjälpa till. ;) Kram!

2010-12-22 @ 06:59:40
URL: http://www.cheeserica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0