Träning gånger två idag

Idag var det vattengympa klockan halv elva.
Direkt efter det så hoppade jag på ett muskelpass på 55minuter.
Madde körde båda passen så jag vågade prova på muskelpasset.
När jag kom in i salen så kändes det som på den gamla goda tiden, när jag körde allt som gick att köra.
Nåja, inte dom här hoppa hit och hoppa dit och sen typ snurra och vifta med armar och ben samtidigt.
Koordination är inte riktigt min grej, fast jag vet att jag borde träna på det istället.
Men, min kära Anna och jag körde både muskel, kickbox och annat kul.
Nå, jag lyckades komma igenom hela muskelpasset utan problem iallafall.
Hur jag mår imorrn vet jag inte, men det löser sig.
Jag kan ju inte köra utfall och inte knäböj.
Inte för mycket iallafall, men jag kör mina grejjer istället.
Kör lite balansträning för det behöver jag.
Riktigt roligt var det iallafall, så lite muskelpass ska jag försöka trycka in i i fortsättningen.
Känner mig gräsligt nöjd med mig själv idag.
Nu är det slut med julmaten och jag ska ta tag i min vikt igen.
Ha en god fortsättning alla, både 2 och 4benta.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Åh vad flitig du är:)



Kram!

2010-12-26 @ 19:39:42
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: madde

mkt bra jobbat tjejen!

vi ses väl idag oxå?!

kramkram

2010-12-27 @ 06:35:27
Postat av: Inkan o Ligan

Tack Lisbet.

Klart vi gör Madde! :-)

2010-12-27 @ 07:16:34
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0