Underbart

Åkte iväg runt 17, vattengympan börjar 18.
Duschade i lugn och ro och la mig sen i bastun en stund.

Jätteavkopplande och det var nästan så jag somnade till lite.
Sen ett härligt vattengympapass.
Vi var inte så många och jag var helt själv ute på djupa, vilket idag nog va tur.
Iallafall när man ibland lyssnade på dom galet tjattrande tanterna som var längre bort på den grunda delen.
Dom var två stycken och hade jag varit i närheten så hade jag garanterat sagt några väl valda ord.
Fast då blir man arg och irriterad och har sen svårt att koncentrera sig på träningen och det är inte så bra.
Men jag förstår faktiskt inte alls vad dom har där att göra ?
VARFÖR går man och tränar när man ändå inte lyssnar på tränare och bara pratar med varandra ?
Går lite lojt fram och tillbaka utan att ta i för fem öre ?
Dessutom tror jag att dom som var runtomkring INTE hade det roligt.
Trist
Men jag hade ett toppenpass iallafall.
Tack Madde
Nu ska jag skriva en lista på alla julpass, så jag inte missar nåt av dom jag kan gå på.
Men jag ska ju merparten vara hemma så det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: madde

godmorgon

härligt att du hade det bra på djupa delen igår i bassängen! månd 20 dec finns jag i vby och kör vattengympa kl 1730! så då syns vi väl om inte förr i husby!

ha en underbar vecka-jag skalls strax rasta vovven och sedan iväg till 645 passet i vby :o)

p.s fina vovvar på bilderna

kramkram

2010-12-14 @ 05:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0