Imorse tyckte jag han var stor

Men efter en fika på "fel sida om stan" så ändrades vyn litegrann.
Trotsade snöstorm, klass två-varning och övriga hot, mot en trevlig eftermiddag i Haninge.
Har inte träffat Sumo "live" på rätt länge nu och jösses vad han har vuxit.
Stooooor
Prinsen hemma har helt klart en bit kvar och krympte lite när jag kom hem.   *skratt*
Jaja............ han är faktiskt bara knappt 8månader så han har en bit kvar.
Tack Millan för en jättetrevlig eftermiddag.
Läskigt vad lika Prinsen och Sumo är i sittt sätt.
Jag tror att alla Coppermines-katter har samma motto här i världen.
"Du skall inga andra gudar hava jämte mig"
Inte fick jag klappa nån annan inte.
- Men hallå Puman, du VILLE ju inte bli klappad av mig !!!
Men det spelade ju ingen roll.
För jag skulle iallafall inte klappa på nån annan heller.
Känner igen vissa delar där från Prinsen.
Snodde till mig en mobilbild av Fargo.
Tack för att jag fick klappa dig lite gubben.
Vet att det var på nåder och det uppskattas.
MYCKET nosande blev det sedan när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Millan

Tack själv - alltid lika skoj att höra om dessa missar...tycker att Prinsen verkar klara sig rätt bra utan undervisning härifrån.

Puman hälsar att han nu letat igenom heela huset efter den snälla tjejen som hade så coola byxor;)

Kram från hela gänget i Haninge

2010-02-20 @ 21:32:31
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: henrietta

Härligt att läsa om katterna! Och se bilder på din Liga!

2010-02-21 @ 08:27:48
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0