Tengel och Emil

Fick en hälsning från Marie igen för ett tag sedan.
Tengel har ju fått en kompis och i början gick det sådär bra.
Det är lite Vitöravarning på Emil.
Maries beskrivning på Emil är "en enormt snäll katt.  Han är bara så där superglad & nyfiken hela tiden."
Jag tror att han klampar på i sina tassar, glad som en lärka har absolut ingensomhelst koll på hur jobbig han är för sin omgivning. Vitöra höll på att göra sin mamma och mormor till nervvrak med ungefär samma stil.
Dock så kan ju Tengel fostra och jag hoppas han hjälper gammelkatten Buster "16år" att få lite lugn och ro också.
Här kommer några bilder.
Buster till vänster, sen Tengel och uppe till höger ser man Emil.
Undrar om dom har biokväll eller bara väntar på mat här ?


Här är Emil med stjärnögonen, *ler* och Tengel.


Fånga vippa är kul.
Tengel tittar på med milt överseende ser det ut som.
- Ja se ungdomen.
Som om han är så otroligt mycket äldre själv lilla gubben.


Som den Farbror Tengel han är så kastar han sig in i leken för att visa hur man leker leken "Döda vippa".


Till sist en bild på bara Tengel.
Jag hajade verkligen till när jag såg den här bilden.
Jag har, någonstans, en exakt likadan bild på honom.
Det är verkligen "Tengel".
Jag ser honom framför mig precis som om han vore här.
Älskade älskade Tengel vad jag saknar dig.
Matte Marie säger att han börjar få massor med päls.
Det syns verkligen här.
Tengel har nu fått en egen kategori.
Nån gång när det är lugnt här och jag inte har annat att göra så ska jag leta upp dom flesta inlägg om honom och lägga in där.
Kram älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0