Min underbara Liga en alldeles vanlig snöig söndag

Ute yr snön och det känns inte jätteinspirerande att gå ut.
Tyvärr måste jag, för kylskåpet fylls inte av sig själv av någon underlig anledning.
Dessutom ska jag en sväng till Farmor idag.

Min Liga tar det iallafall lugnt och softar.

Oliver ligger under badkaret och myser på golvvärmen.
Min älskade goa underbara Norrman.
Jag blir så varm i hjärtat av att se dig och njuter av dina ljuvligt blå ögon.


Puzzel har öppnat mjölkbaren och 3törstiga Trillingar rusade dit och la sig.
En sipp mjölk såhär mitt på dagen är nyttigt och gott.


Bandit är inte helt nöjd med söndagens softande däremot.
Jag har snott hans mjuka fina skinnigloo för att tvättas och plastbaljan med en simpel handduk i dög inte så värst bra.
Hans blick är mycket tydlig och talande om vad han tycker om mitt tilltag.
Plastbaljor är för simpla raskatter och inte fina huskatter som Bandit.
Sådeså !


Vad tycker ni om min Prins.
Visst har han blivit snygg ?
Eller snyggare kanske.   *ler*


- Va snackar ni om ??
- Klart jag är lika snygg och cool som jag alltid har varit.
- Dumheter


ÄlsklingsPrinsen


Vitöra intog under dagen den varmaste platsen i huset näst efter värmegolvet i badrummet.
Blombrädan i mitt sovrum som blir alldeles varmt av elementet precis under.


Sen var det dax att lägga sig i bolådan och vänta på att
1 Kattungarna skulle komma dit
2 Vitöra ska föda närsomhelst
3 Njuta av värmedynan i bolådan
- Öh, jag tror att jag har 4 valpar.


Sen måste man ju vara ren inför den stundande förlossningen så tassarna tvättas extra noga.

Kommentarer
Postat av: Anna (Felicula)

Oj, nu ser man halsbandet ännu tydligare på den ena lillhanen (visst hette det så, jag är så dålig på dina raser, sorry?).



Prinsen har en härlig blick tycker jag och väldigt varm och fin färg i botten av sin päls, den borde väl domarna på utställning gilla skarpt? Bland orientalerna pratar man mycket om en varm bottenton, att det är så fint, som Kotten (som ibland vaktas av Ligan) till exempel har.



Bandit har all rätt i världen att se förnärmad ut, hoppas hans älskade dyna har torkat nu då, så att han slipper blänga :)

2010-01-17 @ 22:49:36
URL: http://felicula.blogspot.com
Postat av: Erica

Reklamen under bilderna på Vitöra: "Hur hög är din IQ?" Man skulle ju kunna tro på någon slags komplott, hmmmm... Goa Vitöra! Tycker det ser ut som en alldeles jättebra söndag det där. ;) gillar skarpt

2010-01-17 @ 23:10:55
URL: http://www.cheeserica.com/blogg
Postat av: Malacosmamma

Ljuvliga bilder på alla kissarna, vad fina dom är!!!

Och lill-Prinsen börjar ju bli en RIKTIGT stor grabb, snygging! Är han förresten svart-tigré eller svart tabby? Har alltid trott att han var tabby, men på dessa bilder ser han nästan tigrerad ut?!

2010-01-18 @ 18:24:53
Postat av: Kicki med 4

Mycket fina fota på dina katter. Är så kul att se att katter kan visa så mycket med blicken.



en liten fråga, hur mycket kattsand skall man igentligen ha i lådan?



Kramizz Kicki



Ps Cody tackar så mycket.

2010-01-18 @ 22:27:52
URL: http://kampelycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0