Rapport från Norrtälje och Skövde

I Norrtälje är ju 4-Ligamedlemmar kvar.
Igår fick jag en rapport från Sanna.
"Alla katter på plats, 3lik på din matta inne, 1lik framför våran altan :-)  Bra jaktlycka inatt för katterna. Nu kom Vitöra med ett till muslik till oss. Han har flyttat in hos oss.  :-)"

Här i Skövde har vi det bra. Jag har bakat kladdkaka och citronmarängpaj. I övrigt så latar jag mig rätt mycket.  *ler*   Idag fyller Lena år, så det är presenter och mums som gäller.
Igår var vi till Njuta i Hjo och åt gott.
När vi var klara att åka så öppnade sig himmelens skyar över oss.
Jag tyckte att det var underbart och hoppas att det har regnat hemma.
Enligt Millan så kom det 30mm på en jättekort stund hos henne, men hon bor ju på andra sidan stan och Norrtälje ligger ju en bra bit från Millans hus.

Imorrn ska jag och Maria åka och hälsa på Tengel med familj.
Det ska bli så kul att få träffa både två och fyrbenta där.
Speciellt Emil som är den nyaste familjemedlemmen.
Nu ska jag vara lite huslig och plocka ur diskmaskinen, så jag har gjort mig förtjänt av citronmarängpajen.
På återläsande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0