Tvätt Yoga Tupplur Mat och en hel del allvar

Jag vet att jag är tjatig.
Jag vet att jag har 4katter till.
Jag vet att Prinsen är med på varenda inlägg just nu.
Jag vet också att han är så otroooooooooooligt charmig.
Jag vet att han en väldigt lång tunga.
Jag vet att han är duktigast av allihop att tvätta sig.
Jag vet att han tränar MYCKET på den sexiga sängkammarblicken som Farbror Fargo har.
Jag vet att han ska få träffa sin släkt.
Jag vet INTE om han kommer få göra det snart.
Jag vet att Farbor Fargo och Farbror Sumo kommer ta hand om sin släkting och vara snälla mot honom.
Jag vet det för det har Tant Millan sagt.   *fniss*
Jag vet att det är fredag.
Jag vet INTE om jag ska åka hem imorrn eller söndag.
Jag vet heller INTE hur många katter som kan tänkas befinna sig här när jag åker.  *ler*
Jag vet att jag inte vill åka hem men måste.
Jag vet att jag intalar mig att det blir jättebra och att snart snart är jag tillbaka igen.
Jag vet att jag inte är klok ja.  :-))))))
Jag vet att jag nu kommer visa en mängd bilder av Prinsen.
IGEN
















Vi tränar också hårt på den trekantiga öronföringen inför kommande utställningar.
MATTE har inte hittat det i nån beskrivning men det har säkert Prinsen gjort.


Oliver däremot äter och försöker identifiera sig med maine coonen på matburken bakom honom.  :-)


Jag vet också några allvarliga saker.
Jag vet att jag är tacksam för att jag är frisk.
Jag vet att jag önskar att jag kunde göra något för alla "doms" bloggar jag följer.
Jag tror att jag vet att uppmuntrande kommentarer och många Kramar i cyberrymden hjälper.
Åtminstone lite.
Thereses blogg
Lisbet Lindells blogg
Georges blogg
Lindas blogg

En extra kram för dom där kampen gick förlorad.
R.I.P
Sabina
Anna
Love

Det här är bara några som kämpar.
Det är bara några som förlorat kampen.
Det finns alldeles för många fler.   :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0