Vad gör man inte för sin Prinsessa ?

När det är soligt och fint väder så ligger Puzzel under ett upp och nervänt parasoll.
Jätteskönt tycker hon.




Idag har det dock blåst halv storm och parasollet har levt ett eget liv.
Jag har hittills haft en vanlig plaststol där bara, men det fungerade inte med dagens blåst.
Fick hämta parasollet långt ner i slänten.
Upp med det och satte dit grillen.
Tänkte att den var stadig och bra.


Det var den visst inte.  :-(


Men så kom jag på vad Sanna och jag använde när vi försökte sätta fast vägskyltarna.
Säger "försökte" för det gjorde vi faktiskt.
Fast Björne fick dock avsluta jobbet.  :-(
Iallafall............ Ett spett är TUNGT.


Nu ska jag gå till grannen och värma mig.
Här är svinkallt idag.
*burr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0