- Att ha en fertil hane och förklara sin frånvaro

Ibland är det inte så lätt det här med kattuppfödning och djur.
Jag har genom årens lopp haft tur med mina chefer.
Dom flesta har varit förstående för att djuren, precis som ungarna, ibland kan bli sjuka.
Ibland kan det dock finnas gränser för vad ens stackars chef får utstå, när man har med en Inka att göra. 

Detta utspelade sig för ett par år sedan när jag hade min älskade hane Tengel fertil och han skulle få hem en hona för parning.

Här kommer:
Samtal med chefen idag:

Inkan: Jag måste gå tidigare idag.
Chef: Okej, det ska nog gå bra
Inkan: Tack, jättesnällt.
Inkan: Men jag ska nog inte tala om varför
Chef: Inkan, vad har du NU hittat på ?? Chef spänner ögonen i Inka.
Inkan: Skruvar på sig.
Chef: Tittar strängt.
Inkan: Okej, min katt ska ha sex.
Chef: Suckar tungt och går sin väg.

Var det nåt jag sa ??  

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

"Fniss" undrar varför han tittade konstigt??Klart man måste kolla eller? Nosbuff

2010-06-12 @ 16:16:27
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Tre katter

Hahahaha!!! :)

2010-06-14 @ 19:43:29
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0