ÄNTLIGEN...........

Tror vi att det kommit igång.
Tja, jag sitter mest här hemma och är nervös.
Känns som om det är jag som ska ha barn.
Men nu är det inte det utan en av mina älskade vänner.
Den andra ska ha i augusti.
Det här är M.
Vitöras Matte för dom som vet vem hon är.
Hon har sammanlagt gått upp +1 kg !?
Helt stört.
Hon har alltså gått NER en herrans massa kilo och såhär stor är magen.


Känns helt absurt.
Hon har mått så dåligt så det går inte att föreställa sig.
MEN, nu är dom iallafall på BB även fast senaste rapporten från Mormor dessvärre sa att värkarna stannat av.
Jaja................ vi hoppas på bebbe inatt.
Lycka till M !!!
Vi håller alla tassar och tummar vi kan här.
Och tassar har vi ju gott om.   *ler*

pst.............. Blir Vitöra Morfar ???   dst.............


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fin liten mage! Min är mycket större och jag har ändå en hel lång månad var till BF. Hoppas allt går bra när liten ska komma ut i stora världen!

2010-06-15 @ 12:40:51
URL: http://skatterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0