Jag ÄR faktiskt förlåten

Sådeså....................
Men DET är inte du Marianne !!!   *skratt*
I torsdags åkte jag ju till Landet.
MEN, på vägen dit så mellanlandade jag hos Marianne för att visa min nya fina bil.
Alla kissarna satt väl instuvade i bilen och fick stanna kvar där.
Utom Prinsen.
Som har egna små privilegier och fick komma ut för att leka med Zammy medans jag fikade.
Mille satt och såg lika glad (läs sur) ut som vanligt.   *ler*
När vi var där så visade Marianne Prinsen var kattmyntan fanns.
Sen låg han där och blev bara mer och mer hög.
Höll på att ryka ihop med Zammy på kuppen.
Väl i bilen igen så såg man hur påverkad han var.
Men han mådde garanterat bra.
Ja, dagen därpå kom Marianne och besökte oss ute på Landet och SE vad som fanns där.
Kattmynta ???!!!
Ja, som sagt.
JAG är förlåten.
hehe
För jag ser inte vad som är ogräs eller fina växter.
Men det borde man ju kunna begära att Marianne kunde.
Eller hur ?!
Nåja, även Marianne är dock förlåten.
Tydligen är kattmynta en kantväxt som växer i utkanten av nåt land och det är ju inte nåt jag direkt har gott om.
När vi väl hittade kattmyntan i trädgården så blev iallafall norrmannen nöjd och glad.




Vår norrman har bjudit på överaskningar också.
Oliver har envetet vägrat att äta vare sig BARF eller blötmat.
Men Matte är trots allt envisare än sin Oliver och SE vad han gör...................






VI åt däremot inte BARF utan äkta röda fina jordgubbar.
TACK Lillemor för den fina jordgubbsskäraren som kom väl till pass.


Före   *mums*


I skären


Efter


Puzzel hemma i soffan igen.
Hela Ligan sover nu i hörnor här och var i lägenheten.
Fullständigt slut efter 3dygn på Landet.




Kommentarer
Postat av: mooch

Ja, inte kan man ha koll på allt här i världen =) Tur att jag hittade den så även norrmannen fick känna på att vara lite hög... tihi

2010-06-21 @ 10:06:03
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0