Underbart söta goa Smilla på besök

Lillemor hade med sig Smilla ut till Landet förra helgen.
Killarna får springa på uställning till höger och vänster men stackars Smilla får vara hemma.
SÅ, nu skulle hon få komma ut och lufta pälsen.
Jag var liiite orolig för hur Oliver, tjurskallen, skulle reagera.
MEN ?! det gick bra.
Kanske förstod han att han skulle åka på en propp av Matte om han var elak mot Mattes gäster.


Nästa Ligamedlem ska hälsa på Smilla som hade stooora ögon.


Smilla är en liten daaam med världens blåaste ögon.
Tror hon slår Oliver till och med.
Söt som socker och höll på att bli kattnappad av min dotter när jag var kattvakt åt henne förrförra gången.


Hon tog stora tassen ut och gick på min gräsmatta.
Inte ett dugg rädd för Ligan.
I och för sig har dom träffats förut.
Fast med en glasdörr emellan.


Fler med stora ögon inför gästens orädda framträdande i Ligan-Landet.


Bandit satte sig till sist på en stol för att kunna ha kontroll över vart gästen gick.


Vitöra hälsar även han på Smilla.


Prinsen kollade in buren som Smilla hade med sig.
Alltså, den där buren är stooor.
Men när Prinsen kliver in i den ser den pytteliten ut.    *ler*




Ljuvliga Smilla




En fin dam kan ju inte ligga på gräset sådär och smutsa ner sig.
Nej, på stolen med dyna ska det vara.
Matte Lillemor i bakgrunden.
Tack för en underbart trevlig dag.
Ni är såå välkomna tillbaka !



Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

Åh så söt Smilla är. Vad snälla alla liga medlemmar är mot gästen. Ett gäng bedårande myskatter allihop är dom allt.

2010-06-21 @ 19:48:58
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Den där Banditen eller en enäggstvilling till honom skulle jag vilja ha -så fin!

2010-06-22 @ 08:26:04
URL: http://skatterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0