Wille och Whiskey

Idag var sonen och jag och handlade kattmat till missarna.
Först en sväng till Västerorts djursjukhus för att handla lite riktigt bantningsfoder.
Whiskey är ok men Wille behöve gå ner lite och då är det bättre att köra ett riktigt bantningsfoder än lightfoder.
Sen vägen om Bromma zoo för att köpa en säck vanligt foder också.
Att köra mitt i rusning från Bromma till Högdalen är en hyfsat dålig ide.
Men vad gör man inte för sin son och inte minst för kissarna.
När jag ändå var i djuraffären så handlade jag 10möss till Eddie också.
Han får ju inte svälta stackarn.
Det är alltid lika roligt att få se Wille och Whiskey.
Speciellt den sistnämnde är ett riktigt charmtroll.
Med hans MYCKET speciella gångstil så får man många skratt.
Dom rusade direkt ut på balkongen när Christoffer öppnade balkongdörren.
Jag hade inte min stora kamera med mig utan tänkte försöka få några bilder ute på balkongen i riktigt ljus.
Gick sådär med Whiskey för så fort jag kom ut där så sprang han såklart in.
Eller vände hela rumpan till.
Knaskatt
Här kommer iallafall några bilder.
Först Wille






Whiskey
Jag tror han sa ett närsynt hej här.


Sen vände han raskt på sig.


Några bilder till på Whiskey




Sötnosen

Kommentarer
Postat av: Anna (Felicula)

... och jag som hade hoppats att rusningen var mild under semesterveckorna, men så är det tydligen inte alls, själv satt jag i kö i Södertälje igår... ricktigt fina bilder även om du inte had stor kamera, svart katt är ju riktigt svårt att fästa på bild.

2010-07-01 @ 13:05:12
URL: http://felicula.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Vilken blank o fin päls den söta svartingen har. Den ser verkligen välmående ut.

2010-07-01 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0