Älskade Fargo, den VAR

faktiskt INTE till DIG utan till Jansson.
Millan var här och köpte min tyskbebisigloo.
Fargo är stooooooooor och tyskbebisigloon är liiiiten.
Men han fick in huvet iallafall.
*skrattar gott*
Tack för bilderna Millan.
- Kolla, en snygg lya till mig.


- Bäst att prova på en gång.


- Åhej och hå


- Så trycker vi på


- Matte, Jansson ska INTE ha den här !
- Jag kommer ligga här till du köper en i min storlek.
- Fattaru ?
- Komma hemsläpandes med en xxS.
- Du måste ha lika få hjärnceller som Vitöra?! Matte.
- Eller skrev du fel på beställningen tro ?
- xxL ska de ju vara.
- Men som sagt, jag ligger här och är en kramboa så inte Jansson kommer åt den.
- Säg till när du köpt en ny till mig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Med texten till så kunde man bara småflina.

Gullig sak :)

2010-03-15 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0