Älskade underbara ljuvliga Tengel igen

Ja.... och Mille också..
Han hette Emil när han kom, men det har visst övergått till arbetsnamnet Mille.  :-)

Jag har fått ett gäng nya bilder på Trollet.
Herrejösses vilken päls han satt.
Jag som sett honom sån där förr, bara gapar för det var ett tag sedan.
Matte Marie skriver:
"(jag tror Mille kommer att dra med sig Tengel på dåligheter vad det lider) Hade den katten kunnat vissla så hade han förmodligen gjort det konstant allt medan han utforskar världen"  Mille alltså.

"han leker lite mer nu än tidigare och verkar lite smånöjd med alla hyss även om han gör sitt bästa för att dölja det." Här är det Tengel som avses.

Skrattar för mig själv när jag läser det Marie skriver och har inga som helst problem att se Tengel framför mig när han ser ut som om han inte gjort ett dugg. Självklart.................
Tille&Mille (Matte Marie igen, Kärt barn har många namn) *ler* har ju lite Vitörvarning över sig.
Tror dock han har några fler hjärnceller än Vitöra ändå.
På bilderna har han lite samma uttryck som Vitöra.
Det går jättebra med dom båda och jag är så glad för det.
Här kommer ett gäng bilder på Trollet och Mille.


Matte Maries mindre snälla beskrivning på bilden är:
"Tengel bred om baken"   *ler*


Här är dock beskrivningen:
"Vackra Tengel"
Så hon är nog förlåten för förra bilden av honom.


Och här har vi "Tengel in action"




Till slut Mille som fått beskrivningen:
"Vackra Mille"
Det är nåt visst med svart-vita katter.
Eller hur Vitöra ?
*ler*
Men visst ÄR det lite dumstrutvarning på det här kortet ?

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes matte

Tengel är juh så grym.. WOW



Kramizarrrrr

2010-03-03 @ 18:02:30
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: mooch

Nämen... en Mille till att hålla reda på.... ;)



Skönt att det går bra för dem. Hur går det med Tengel och bad nu när han ser ut som en sådan underbar fluffboll??

2010-03-04 @ 21:51:34
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0