Min dator är tillbaka

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Eller snarare
f*ck
Jag frågade vad dom hade gjort och svaret blev
- Ingenting !???
Blir helt galen.
Helt klart fungerade den inte i affären vilket innebär att, SJÄLVKLART är nåt knas.
SÅ, nu väntar jag bara på att felet återkommer.
För det lär det göra.
Urförbannad
Inte konstigt att det gick så fort att "laga" den.
Tömde min kamera och laddade ner ungefär 200kort som jag måste ta hand om innan den dör igen.
*muttrar surt*

Idag har jag iallafall varit och fyllt på katternas förråd med Mjau från Granngården.
Tamlin var med och miljötränade lite.


Sen åkte vi till Marianne, Mille och Zammy och fikade en stund.
Tamlin och Zammy fann varandra direkt.
Grabbarna Grus som är fulla av Bus.
Jag tror att både Zammy och Mille kommer ihåg när Tamlin bodde där i oktober.
Båda med lite olika bra minnen dock.
Zammy som nu fick en lekkompis för en kort stund och Mille som ser nån som snodde hans huvudkudde bredvid Matte och alla andra bra sovplatser.   *ler*
Men det gick dock kanon och  jag hoppas på några kort från Marianne vad det lider.
Tack för gott fika med nybakat bröd och en kaffekokare som till och med kokade kaffet.   *fniss*

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Så gulligt när de känner igen varann!

Kul för Zammy och Tamlin att få busa av sig lite! :)



Kramizar!

//Zeke, Texas & Hajen

2010-03-21 @ 11:15:34
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: mooch

Ja, det är ju bra med en kaffebryggare som "kokar" kaffet =)



Tackar för mycket trevligt besök. Bilder kommer senast imorgon. Stay tuned!



Varken Zammy eller Mille var nämnvärt trötta igår efter Tamlin åkt hem... tror Tamlin måste komma hit oftare (det är ju givetvis Zammy som tycker det och inte Mille men ändå smile)

2010-03-21 @ 22:42:10
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: mooch

Nu finns det bilder på bloggen =)

2010-03-22 @ 07:07:22
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0