Min dator hemma har kraschat

Det är 1 av anledningarna till min och Ligans tystnad.
Anledning 2 är att vi varit bortresta till Skövde i helgen.
Och nummer 3 är allt som hänt den sista tiden, som jag varit tvungen att få distans till och ta  mig igenom på ett vettigt sätt.
Jag tackar oerhört mycket för allt stöd jag fått via bland annat mail.
Ni vet vilka ni är.
STORT stort Tack !!!

Tack älskade underbara dotter för kattvaktandet i helgen.
Och du sötnos, vi har ju haft orm förut !?
Fick ett sms av dotter när hon läst bloggen där det stod:
"En orm?! Wtf :-) !"
*ler*
Love ya sötnos.

Det kommer snart massor med uppdateringar och bilder från bland annat helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0