- Köp större klösträd Matte !

- Köp större klösträd Matte säger Prinsen, endast 10månader gammal i en exklusiv intervju med tidningen "Kattens rätt i samhället".
Prinsen berättar att hans nattsömn börjar bli rejält lidande på grund av att dom flesta sov/klösträden där han bor är alldeles för små.
Prinsen igen.
- Dom är inte anpassade för en stor ståtlig maine coon som mig.
- Matte har ju nästan bara små medelmåttor, förlåt, medelkatter, och det gör att alla klösträden är gjorde för dom små katterna här hemma.
- Jag känner att jag inte är lika mycket värd som till exempel Oliver (ragdoll tidningens anmärkning) eller Vitöra (norsk skogkatt tidningens anmärkning) trots att jag var mycket dyrare i inköp.
- Att jag kostade mycket mer än dom andra katterna råkade jag höra när Matte pratade i telefon med nån.
- Och om man är så dyr och ovärderlig som jag är så borde man ha en anständig sovplats.
- Eller hur ??
- OCH, det är ju valår i år så jag tänkte att jag går ut i tidningen "Kattens rätt i samhället" så måste Matte göra nåt.
- Ja, så kära läsare är det som Prinsen har det.
- Så FÅR det ju inte gå till helt enkelt.
- En stor ståtlig och DYR maine coon måste få veta att han har ett värde.
- Han måste få känna att HAN är den bästa i huset.
- Trots sin ålder.
- SÅ, alla ni som kan hjälpa till.
- Gör det !
- Hjälp Prinsen att få ett värdigt maine coon-liv och återfå sin rätt att sova om nätterna.
- Här har ni några bilder så ni själva kan se hur fruktansvärt han har det.
- Heja Prinsen !



Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken fin och trevlig blogg du har, hit tittar jag gärna tillbaka! Lyllos dig som har så mycket som fem underbara kattvänner också. Hoppas du och familjen får en underbar dag!

2010-05-23 @ 07:58:02
URL: http://skatterna.blogg.se/
Postat av: Sol & Måne

Men din stackare. Så kan du ju inte ha det. Det är klart att matte måste fixa ett majestätiskt stort klösträd (slott) till dej.

2010-05-23 @ 10:00:09
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Stackarn! Men vi brukar å andra sidan tycka att det är mysigt när det är lite trångt. Nosbuff

2010-05-23 @ 11:54:37
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Molly & Grabbarna

Men stackars, stackars prinsen! Gud, så trååångt!! Hihi! ;-)

2010-05-23 @ 13:11:32
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com/
Postat av: mooch

Stackars Prinsen. Det finns bara en sak att göra. Kom hit och vila upp dig i STORA klösträdet medans matte fixar ett större! =)

2010-05-24 @ 12:34:36
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0