Alltså.......... det var bara en titt

det skulle bli
Och jag tittade ju. 
Också   
Ja, sen frågade han om jag var intresserad.
Ja, av att titta.
Och det var jag ju.
Så jag tittade.
Och tittade.
Ja, sen frågade han om jag ville provköra.
Och tja, det kunde jag väl göra.
Bara titta.
Bara provköra.
Lite lite.
Ja, sen frågade han om jag var intresserad och så.
Och, tja det var jag ju iof.
Jag var ju där liksom.
För att titta.
Och det gjorde jag ju som sagt.
Också.
Ja, sen kom jag tillbaka.
Och tja, sen vet jag inte vad som hände riktigt.
Men alltså, det är såhär.
Jag har varit slarvig med att serva min bil.
Vet.
Urkorkat
Jag skäms. 
MEN, då måste man ju göra nåt åt det.
En, nåt år gammal bil hade jag tänkt mig.
Inte iof då i söndags.
Men tja, den kommer i slutet på veckan hoppas jag. 
En sprillans ny råkade det bli.
Hrmf................ 
En sån här.
Färgen blev en champagne silver.
Det är en miljöbil iallafall och lite större än den jag har idag.
Men största orsaken är dock att den har farthållare.
Det börjar bli såpass jobbigt med mina knän att det är jobbigt att växla och dona.
Att sitta och hålla ner gaspedalen hela tiden är jobbigt.
Det var så otroligt skönt när jag körde ner till Schweiz att ha farthållaren.
Visserligen var det en helt galen resa, men även kortare resor är det bra med farthållare.
Ingen ska ialla fall säga att jag inte tittade.
Också
*fniss*


Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Grattis Inkan!!!!

Hyndai och Kia är samma koncern så vi"hör ihop" lite iallafall.....

Kramelikram

2010-05-22 @ 08:12:19
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Grattis till shoppingen!

Själv lyckades jag motstå det starka vill-ha begäret när jag provkörde en ny Mercedes A170, beige dessutom, men jag är såååå nöjd med min begagnade silverpil.

Men om du har en sprillans ny fin bil så kan vi ju åka långt ;-)

2010-05-22 @ 20:02:08
Postat av: Inkan o Ligan

Tack Skat-Ann

2010-05-22 @ 20:13:30
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Tja, har hört klunkas att WW är i Frankrike nästa år. hahahhahahhah

2010-05-22 @ 20:13:59
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: mooch

Wow, ny bil! Vad häftigt. Då måste du komma och visa upp (och ta med Prinsen så Zammy får lite kul) smile

2010-05-24 @ 12:37:18
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0