Det är INTE Eddie dom smaskar på

*ler*
Nej, vi hade inte med oss Eddie till Landet.
Men Ligan hittade iallafall en orm att leka järnet med.
Jo, jag vet vad vissa kommer troligen både säga och tycka.
Men, man ska se saker från den positiva sidan.
Dom håller sig i form.
Dom jagar sin egen mat, bra för Mattes kassa. *ler*
Dom har roligt och sysselsättning.
Dom håller på med grupparbete och samarbete.
Tja, mm mm.

- MMAATTEE, du kan inte mena att det här är vår middag ???


- Jaha.........
- Hon menar alltså allvar.
- Suck


- Farbror Oliver, kom hit och hjälp till nu är du bussig.
- Jag är ju bara en liten en säger dom juh.
- Det är meningen att man ska få mat serverad när man inte ens har fyllt 1 år.


- Men Prinsen, det är dax att börja nu att fånga lite mat själv faktiskt.
- Ta bara höger tass och peta försiktigt ska du se att det går bra.
- Såhär Farbor Oliver?


- Okej, provar med höger tass också.


- Bra jobbat Prinsen.
- Nu tar vi erfarna raggisar över en stund.


- En snabb rask höger så är allt klart strax.


Förra året fångade dom förutom alla möss även en ödla.
Jag hoppas att älgar, rådjur och rävar får vara ifred för Ligans jaktintresse.

Kommentarer
Postat av: Therese Bergsmo

Hahaha, ser framför mig hur Prisen (han verkar ha mest potential) släpar ett rådjur baklänges in på tomten...



Kram, Therese

2010-05-24 @ 08:32:42
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se
Postat av: Ninnie

Orm på kattmenyn är kanske att jämföra med ål på vårat julbord... fast vi äter ju inte den rå.

2010-05-24 @ 09:22:15
Postat av: Inkan o Ligan

Therese haha Jo, jag kan se den synen jag också.

2010-05-24 @ 10:06:34
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ninnie Det är kattsushi.

2010-05-24 @ 10:06:55
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0