Klockan är 23.34 och

jag sitter på balkongen.
Visserligen med benen invirade i en fleecefilt, men ändå.
Är barärmad iallafall.
Lite kyligt om armarna är det, men ändå helt underbart.
Älskar den här årstiden.
Längtar visserligen till Landet men den här helgen fick det bli hemma.
Så får vi se vad som händer sen med allt.
Det är aningens rörigt med en hel del saker just nu.
Men jag har ändå förhoppning att saker ska ordna sig.
Och då är det inte Landet jag pratar om utan annat.
Känner ändå tro och hopp inför framtiden trots dom sista dagarnas totala turbulens.
Den här helgen ska vi ta det lugnt Maria och jag.
Imorrn ska jag simma och Maria ska få följa med och simma i äventyrsbadet tänkte jag.
ELLER om vi ska ta oss till Uppsala.
Men jag tror inte det för dom har tacobuffe där på fredagarna och det låter som en bra grej.
*mums*
Maria gillar tacos nämligen.
Nej, det får nog bli Husbybadet bara och sen ta det lugnt.
Shoppa lite avslutningskläder till henne möjligen.
Kista Centrum helgen före lön låter som en rätt okej ide.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0