Mycke' fika blev de.............

*skäms*
Myyycke träna kommer det att få bli dom närmsta veckorna.
Iallafall......................
Jag har haft ett givande dygn.
Igår hade vi föreläsning/ kurs i några timmar innan friheten kom och vi fick bada i poolen dom hade i stora huset.
Helt ljuvligt
Passade på att köra ett litet träningspass i bassängen istället för alla missade gympapass jag haft i veckan.
Den här veckan har varit helt vidrig ur träningssynvinkel.
Inte blev det bättre av allt jag smällt i mig i helgen iof men gott var det.
Efter badet och en snabb öl så blev det mat.
Efterrättsbuffen var framdukad före maten och det var nära att jag högg in på den redan där.   *ler*
Vi fick dessutom en 3-rättersmiddag, så det var massor med god mat.
Sedan satt vi och pratade till sena natten och utbytte erfarenheter.
Den här helgen har gett mig mycket.
Bland annat har jag fått reda på en del rättigheter jag har, som jag inte visste förut.
Idag började vi dagen med en smarrig frukost.
Den slår inte Hasseludden.
Det är det inte nån som gjort hittills, men det var riktigt god.
Efter det så hade vi kurs hela dagen med avbrott för
1 Förmiddagsfika med kaka         


2 En jättegod lunch
3 Eftermiddagsfika med kaka................ Igen
Men den här gången avstod jag faktiskt kakan.

Här kommer några bilder från efterrättsbuffen.






Min tallrik *mums*


Härhemma så turades min granne och dotter om att ta hand om kissarna.
Dotters skickade ett mess dock.   *ler*
- Ska din bortskämda katt fortfarande gå på specialmat ?
Det är Tamlin hon menar.  *skrattar*
Troligen har han suttit på bänken och skrikit efter sin bebbemat.  hahhahhahaha
Svarade tillbaka att
- Nej, han klarar sig.
Dotter svarar tillbaka
- Han tycker ju inte det iof men ska försöka prata med honom.
Osäker på om konversationen gick bra.   *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0