Bilmatta på balkongen

Ja, det har väl alla människor ??!
Eller ?
Mja, kanske inte, men det är superbra och praktiskt och dessutom mycket billigare än liknande man köper i kattaffären.
Jag har iof en på Landet, men aldrig i livet att jag skulle köpa igen.
I helgen var jag ju på Ikea och innan så gick jag in på Biltema där jag ju köpte lite rosa saker, men bilmattorna glömde jag.
Dom kostade ca 70kr styck och ligger nu framför lådorna på balkongen.
Helt suveränt.
En liten nackdel med träpellets när man inte har det i peeweelåda, är ju att det smular lite.
Men med mattorna där så funkar det jättebra.


Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Smart! Nosbuff

2010-11-02 @ 21:24:05
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0