Blandat - Landet

Flaggan vajar så fint oavsett årstid och grader ute.


Men kallt är det, men mysigt då att kura ihop inomhus med kaminen, radion och duntäcket.


Tittar en miljon gånger bort till Borrfamiljen. Bakom det röda planket ser ni deras två stugor.
Fick dock en fika idag med Herr Borr och pratade om Rambos framsteg i huset.
Barnen Borr kastade sig självklart över studsmattan.


Skyltarna sitter kvar så fint.  Ledsen Bandit men jag orkade inte gå "ända" ner till vägen.
Det är ju säkert 20 meter och sen upp igen.
Jag har ju motionerat MASSOR idag.


Kompisar
När jag ser Bandit och Prinsen bredvid varandra så funderar jag på om Bandit krympt eller om Prinsen är så stor som han verkligen ser ut att vara.
Man ser det inte på dom här bilderna så tydligt, men på några andra jag hade, fast dom blev inte så bra tyvärr.
Eller för Bandits skull, kanske lika bra.    *ler*



Kommentarer
Postat av: Ninnie

När jag ser svenska flaggan mot en blå himmel kan jag bara konstatera att.. vackrare flagga finns inte!

2010-11-06 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0