DigitalTV igen

Idag installerade jag den.
Jag är sjuuuuuuuuuuukt stolt över att jag fått ihop både boxen, bordsantennen och TV:n utan att slå sönder nåt eller svära allt för mycket.  *ler*
Måste bero på hjälpen jag fick.
Jag har inte orkat bry mig hittills, men har nu ett bra erbjudande så nu skaffade jag box igen.
Bilden är ju bara så mycket bättre trots allt.

Här är min fina box, inklusive röd svans och tabbyfärgad maine coonpäls.


- Bra riktning på antennen där Matte.


- Fast vid närmre studerande så flyttar jag lite lite åt höger Matte om det är okej.


- Matte, får jag titta lite på TV medans du och Farbror Prinsen pysslar med antennen ?


- Åh, skidor. Vad spännande.


- Heja heja !


- Oj, vad spännande det är.
- Men men, jag tror jag ser en ekorre där borta Matte.


- Jaja, jag ska hålla koll på tiderna istället för ekorrarna.


- Heja heja Sverige, skynda er nu.


- Matte, nu sitter vi här och ser till att antennen står rakt och fint och att du får in kanalerna som dom ska till boxen.


Totte, finaste röda Totte.


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Jag blir lika glad varje gång du har såna roliga bilder med text. Du kan verkligen få mig att le.



Stor KRAM till dig!

2010-11-21 @ 19:35:34
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: carola

så händig du är, hade då inte jag klarar.

Fast sån vacker hjälp du haft:)



Underbara kort som vanligt.

Längtar så till vår katt vill komma in igen, sur på oss som lånade hem vovve.

Är på altan och äter i allafall.

kram kram

2010-11-21 @ 20:10:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

En röd kisse passar såååå bra in i Ligan!

Postat av: Therese Bergsmo

Tack Inkan, du fick mig att skratta idag igen :-) Underbara bilder och texter. Det känns som att dina katter kan prata... Du gav mig en perfekt start på dagen.



Älskar färgen och looken på Totte, hade vi inte en huligan-katt skulle han få bo här och bli skog-katt... Försökte övertala svärmor om just Totte, skulle vara en perfekt katt för dem, men de tvekar.



Många kramar till dig och katterna!

2010-11-22 @ 09:14:13
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se
Postat av: Inkan o Ligan

Tack ska ni ha.

Men Therese det är ju det dom gör.

Oliver skäller.

Vitöra låter som ett får.

Bandit har problem med stämbanden så han pratar inte så mycket.

Puzzel, är ju en daaam och damer säger bara fina saker som Östermalm och så.

Och Prinsen talar om det mesta som finns att säga.

Brås på Matte kanske ??

2010-11-22 @ 09:21:05
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0