Julafton idag

Har varit på väg till posten hela veckan, men kommer man hem efter dom stängt nästan så blir det svårt.
Idag stack jag iväg vid 5 från jobbet.
Var där strax efter 07.
Har gjort resten nu hela kvällen med jobb.
Rejält less på att jobba 10-12 timmar per dag är jag nu.   :-(

Iallafall, åkte jag vägen om posten och hämtade ut alla paket jag hade liggande.
Det var diverse tupperwareburkar jag ropat in från Tradera plus en jättesnygg Niketröja till mig.
Ja jag veeeeeeeeeeeet, att jag inte behöver fler luvtröjor.   *ler*
Sen är det ett stort paket som finns kvar ute i hallen.
DET paketet ska jag öppna imorrn.
Men kan inte lägga ut nåt före tidigast imorrn kväll av olika orsaker.
SÅ, till sist det jag väntat på.
Åh, så lycklig.
Orkade dock inte göra iordning nåt ikväll, men njuter av lukten bara.
Kolla








- Vilka fina påsar Matte.


- Jag testar det här kaffet Matte.


- Mums, vad det luktar gott.


- Det är alltid bra att testa så påsarna står pall.
- Den här Kahluapåsen börjar jag med.






- När jag kontrollerat alla påsarna åt Matte så övervakar jag här att alla påsarna ställs in i rätt ordning i skåpet.
- Det är tur att man är lång.


När jag köpte min kaffebryggare så kom det inte med några filter.
Nu har jag iallafall fått dom.


Har möblerat om lite på bänken och ställt kaffebryggaren längst in nu.


- Matte, hur kan du ta kort på en fånig kaffebryggare när du har mig ??


När jag ser mina skyltar så längtar jag halvt ihjäl mig till Bra-Ha affären i Härnösand.   :-(
Min dotter gillar inte den här skylten, hundtjej som hon är, fast jag tycker den är lite rolig.  *ler*


Här är alla mina fina teburkar plus plåtburken med tassar på, som jag nu ställt fram igen.
Den har jag kaffebönorna i.


- Matte, här är jag.
- Igen
- MEN, du har glömt att stänga skåpdörren därborta ser jag.
- Vad skulle du göra utan mig va ?


Jaha, nu fattas bara en sak för att få igång kaffebryggaren.
Filter
För jag har fortfarande inte kommit iväg för att handla.
MEN, jag har gott om pengar på mitt Ica-kort iallafall.
*ler*
Man ska vara positiv.
Marianne, kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Så får du kaffe.
hehe
När du laddat den och visat hur man gör.    *skratt*

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Matte blev jätteavis när hon såg alla kaffesorterna. Vi tycker att Prinsens jobb ser mycket bra ut! Nosbuff

2010-11-12 @ 06:16:03
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: kicki

Blir alltid lika glad när jag kommer in och får se dina underbara bilder på dina katter. Kan inte annat än le åt dina underbara komentarer till bilderna ovan.



Kramizz Kicki

2010-11-16 @ 10:48:02
URL: http://fyraunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0