Lite svar på kommentarer från förra inlägget *ler*

Rolig du *Susanne*  SJ... bjuda på frulle ?!   hahahhahhahahha

*Carina* Den här gången var det inte ens snöns fel.
Nåt träd hade blåst ner på spåret.  Tog 4timmar att få bort.
weeeeeeeeeeeeeeeeee

*Ninnie* Jag "fick" ju en i morse på centralen.  *ler* 
Vadå?!
Jag?!
Inte bryter jag ihop av nåt så lätt.     *aaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhh*

*Carola* Det var hemskt elakt av dig att inte komma ner faktiskt.  :-(

*Anna & Nova*  det blev buss sen.
*Mooch*  Dagens kommentar ja.  Det undrar jag fortfarande ???!!!

Tatueringen ska betyda katt, ELLER så står det "fuck you".   *fniss*

Just nu så närmar jag mig Uppsala.
Tror jag iallafall.
Det är lika mörkt nu som i morse.
Mitt möte jag skulle haft imorse blev komprimerat till en knapp halvtimme.   :-(
MEN, jag får åka upp igen snart istället.
Lite roligt att åka är det.
Bara dom sabla tågen går som dom ska.
Ersättningsbussarna kom säkert.
FAST vid det laget var jag redan i Söderhamn.
Via lokalbuss.
Chauffören såg djupt chockad ut.
Stackarn hade säkert inte sett så många folk sen han började som chaffis.   *skratt*
Bussen var knökfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0