Snö

Idag är det snö ute.
Så underbart och härligt.
Visserligen gillar jag inte alls kylan, MEN snö är ändå okej.
Det blir ljust och fint.

Såhär ser det ut på golvet på balkongen nu på morgonen.


Klösträdet i ena hörnet med tassar på.
Det finns inte så mycket som hindrar min Liga från att vara ute.
Nåja, iallafall inte delar av den.
Prinsen och fina Princessan har inte riktigt samma åsikter som resten av Ligan.
Hoppas dom tycker det är mer okej i år än förra året för Nyår kommer att firas i stugan i år igen.


Molger*2 med fäll har också fått snö på sig.


Rätt mycket snö ute.


Men här ligger jag djupt nere i sängen med en kopp kaffe och skriver och kommenterar i alla mina bloggvänners bloggar som jag inte hunnit med i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är likadan, gillar inte heller kylan men OM det nu måste vara kallt så kan det lika gärna vara snö så allt blir ljust, "rent" och vackert... Här är det vitt överallt med plusgrader så den är på väg bort :-(

Underbart att ni ska fira nyår i stugan, kan tänka mig att det är jättemysigt!

Kram Malin

2010-11-20 @ 12:17:41
Postat av: carina

Ja, det värsta med vintern är denna kyla!

Förra vintern då vi hade upp till 35 grader, det var kallt vill jag säga!

Kram och ha en fin dag!

2010-11-20 @ 12:37:01
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Anna & Nova

Härligt med snö :) Vi har också fått massa snö här inatt :)



Sv: Den som lät mest vann, Nova alltså hihi. De hade så roligt och gud vad hon kämpade, två mot en var det ju hehe.



Kramar

2010-11-20 @ 12:41:03
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Vi tycker också att det är lite mysigt med snön nu när det är så mörkt.Bäst att ligga i sängen och gosa med matte.Nosbuff

2010-11-20 @ 15:26:49
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Lisbet Lindell

Vi hade också snö i morse men inte nu längre, synd för jag älskar snö.



Ha en fiiin lördag!

Kram Lisbet

2010-11-20 @ 18:18:08
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0