Svar på några frågor jag fått

Tänkte ta dom kollektivt.

Är det mycket pälsvård på dina katter? Men snygga är dom :)))
Svar: Nej, faktiskt inte. Jag lägger ner väldigt lite tid på pälsvård. Det är bara när jag ska på uställning som det blir en hel del.

Är du ofta på utställningar?
Svar: Förra året var fullständigt hysteriskt, men jättekul. Då tror jag jag ställde nästan varenda helg, men nu har jag inte ställt på över ett år, förutom en gång i september en dag.

Intervjun jag ska på:
Svar: Den här gången handlar det om mitt drömboende. Jag vill ha en swimingpool i vardagsrummet.  *ler*
Men vi ska väl tömmas på alla galna ideer vi kan tänkas ha.  Det är kanonkul att gå på såna här. Man ska snacka om allt mellan himmel och jord och får dessutom pengar för det.  *ler brett*  Passar mig bra, även om jag kan vara liite blyg ibland. *asgarv*

Utställningen i helgen:
Svar: Jag kommer att ställa ut på söndagen.   Här, hittar ni inbjudan för besökare.  Mitt på sidan står det " Information för besökare!
Utställningen är iallafall i Skogås Rackethall.

Ha en bra dag !
Ute snöar det och jag byter till vinterdäck på fredagmorgon först.  :-(
Uscha


Kommentarer
Postat av: carina

Vi väntar våran snö i morgon :((

Kram

2010-11-09 @ 14:56:41
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Stefan

Jag har funderat på VARFÖR man ställer ut katter. På hundar handlar det ju om att få utmärkelser för avel, men katter är det väl bara kastrerade katter som får ställas ut, eller gäller det bara mina bondkatter?

2010-11-09 @ 15:36:17
URL: http://www.kopakattunge.se/kattforsakring/
Postat av: Inkan o Ligan

Nej, du ställer även ut katter okastrerade för att visa sin avel och dylikt. Att katten är rastypisk.

Huskatter SKA ju inte avlas på, alltså ställs dom bara ut kastrerade.

Jag ställer ju ut min Bandit på söndag och den enda orsaken till det är att jag tycker det är kul att visa upp honom.

Men en utställning är även till för att visa upp huskatter.

2010-11-09 @ 16:49:20
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är för trött, det är för sent, jag får inte ihop ditt inlägg... Kul att du ska ställa ut igen ivf, för så mycket fattade jag väl rätt va?

Stora kramar Malin

2010-11-09 @ 20:25:41
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0