- Magnus Uggla, jag mår illa !!!

Jag mår illa av dina förlegade åsikter om sprit och ungdomar.
Jag mår illa av av att du fullständigt kastar de studier som finns i ämnet på soptippen.
Jag mår illa av att DU Magnus Uggla självklart vet mer och bäst.
Jag mår illa av att du får tid i allmän radio att utveckla dessa förstockade åsikter.
Jag mår illa av att du så skrämmande tydligt är så oinsatt och förstockad och korkad.
Jag mår illa av att ingen satte stopp i tid för dig.
Jag mår illa av att du inte kan lyssna på när andra pratar utan att det är Jag Jag Jag.
Jag mår illa av att en såkallad "kändis" ska få ta dyrbar radiotid i anspråk med dina korkade åsikter.
Jag mår illa av av att du är i samma land som mig.
Jag mår illa Magnus Uggla

Jag mår illa av att du på fullaste allvar tror på tesen "lär dom att dricka hemma"
Jag mår illa av att du bjuder dina barn på sprit när det finns en åldersgräns i det här landet.
Jag mår illa av att såkallade "kändisar" som du tror att dom står över lagen.
Jag mår illa av att du är så korkad att du tror på att "ge dom hemma så dricker dom inte när dom blir bjudna ute"
Hur jävla korkad får man bli ???

Jag mår illa

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Håller med till 100%

2010-10-06 @ 23:52:29
URL: http://skat-ann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0