Helt fel dag att ge sig ut

Ja, jag är ju i Skövde så resan gick ju bra.
Från klockan 07 imorse så varnade dom precis hela tiden för att ge sig ut.
Bilar låg i dikena i hela Stockholm och inte ens dubbdäck räddade vissa.
Och jag skulle bege mig till Skövde.
På sommardäck dessutom.
Hela tiden så funderade jag om jag skulle ställa in resan, men bestämde mig till slut för att åka.
Jag bor ju på "rätt" sida om stan och slapp åka igenom Stockholm.
Jag räknade med att dom stora vägarna skulle vara halkfria och möjligen aningen blaskiga.
Som tur var så hade jag rätt där.
På söndag när jag ska hem igen så kör jag nångång mitt på dagen så slipper jag få halka på kvällen när det brukar frysa på.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Skönt att du klarade dig helskinnad dit, och ta det lugnt på vägen hem med, vill inte att du halkar omkring på vägen. Många Kramar från Lisbet

2010-10-23 @ 10:47:27
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0