Kloklippning Bluebox Trillingar och en Ledsen Prins :-(

Imorrn är det dax för Trillingarnas första vaccination.
Ringde idag och beställde tid och fick tid imorrn klockan 16.00.
Får väl åka hem redan vid 10 för att plocka ihop dom.   *ler*
Skämt åsido............... det ska nog gå bra.
Kom hem sent idag och lyckades få ut hela Trilling-Ligan i hallen och gav dom mat där.
Sen plockade jag en och en och klippte klorna på dom.
Lugnt och sansat.
Det gick faktiskt bra.
Kan ju inte lämna en Svartenbrandt till Fia med klor värre än en nåldyna.

Svartenbrandt


Tottemannen




Fick ett paket idag från


Spännande tyckte Svartenbrandt.


Anar...................  :-)


Tack älskling !   Big Hug
En ledtråd är Vitöra.........................


Kloka Totte förstår att innehållet är viktigare än själva paketet som Svartenbrandt nosade på.


Sen kom Prinsen och hela utsikten försvann.


- Matte, jag tänker inte prata med dig.
- Jag har HÖRT !!!
- Du kommer ta Trillingarna ifrån mig.
- Snyft


- NEJ, jag är INTE mutbar.
- Jag är bara ledsen.


Men älskade Prinsen.
Barnen MÅSTE flytta förr eller senare.
Det är livets gång gubben.
Älskar dig !  

Kommentarer
Postat av: Fargo

Vet hur det känns.... min första bebis Mulle (några kanske minns en creme MCO ) tog matte och en tant som heter Ulla ifrån mig:( Fast jag tjatade och tjatade på matte och nu har jag ju Puman som är min alldeles egna bebis för ALLTID...muaaahhh

2010-10-11 @ 21:25:57
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Nea

Åh.. Your breaking my heart! :(

2010-10-11 @ 22:31:15
URL: http://blogg.neathecat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0