Skövde

Nu är vi hemma igen.
Här kommer några bilder på lite Skövdemissar.
Tant Skuttan
Förstår inte varför jag alltid får bilder på henne när hon vänder mig ryggen ??
Vill hon säga nåt tro ?


Eller så sover hon. *ler*


Jansson är det däremot full fart i.
Problemet är bara att då går det inte att fånga honom på bild.
SÅ, även han ligger och sover eller tvättar sig eller myser när jag fotar honom.
Fina Jansson, FAST ni ser inte dom svarta vingarna och hornen han har.
Fy på dig Jansson att vara så dum mot Skuttan.  :-(


Tvättar sig


Poserar lite




Till slut sa han
- Bläääääääääääääää Inkan.
- Sluuuuuuuuta nu.


Och vände mig ryggen han också.


Söta fina tassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0