Tröstshopping Tyskträd Tröstglass o Rosa + Ullared *fniss*

Alltså, när jag köpte mitt fina tyskträd, som för övrigt bara den fina bonnkatten ville ligga i ?!, så tyckte jag att korgarna var STORA.
DET.............var längesen.
Tyskträdet inhandlades ju på SW förra hösten.
Vilket i sin tur var innan Prinsens inträde i vår familj.
Frågan är då:
Har korgarna krympt i tvätten tro ??



Sen har jag gjort lite tröstshopping idag. 
Åkte vägen om Ica för att köpa min obligatoriska Latte.
Var ju tvungen att gå en sväng in på Ica också för att se om jag kunde hitta nåt att tröstshoppa.
Det är ju Rosa månaden och jag hittade Rosa soppåsar som jag självklart köpte.
Visst är dom jättesnygga ?   hehe


Sen blev det lite färgglada strumpor.
Kan man aldrig få för många av.
Tio kronor styck var ett bra pris tycker jag.
Kanske inte världens bästa kvalite, men vad gör det.
Jag gillar starka färger.
Man blir glad av det.


Sen är det såhär att jag har tagit ett allvarligt grepp i min viktminskning idag.
Greppet är inte vare sig billigt eller nåt.  *ler*
MEN, jag tror att det kommer att fungera.
Mer info in The Secret blog.
Iallafall, om exakt en vecka drar det igång.
SÅ, jag var tvungen att trösthandla lite glass.
Mumsig Häagen-Dazs glass och Strömbergglass med smaker Tiramisu och Panna fragola.
Dom är såååååååååå himla goda.
Totte tittar intresserat på.


- Matte, är det till mig och mina syskon och Farbror Prinsen och snälla Farbror Vitöra ??
- Nej min älskling.
- Det är till mig, men ni ska få grädde istället.


- Till oss, till oss ??
Trillingarna är ALDRIG långt borta när det vankas mat.
Oavsett om det är till dom eller inte.   *ler*


Ja och så sista punkten.
Jag tittar på TV.
DET är inte jättevanligt.
MEN, jag vill åka till Ullared.
SÅ, nu tittar jag på det programmet på TV.
*fniss*
Har aldrig velat göra det förut, MEN det är Julbloggens "fel".  :-(
SÅ, jag tjatar på min älskade Anna att vi ska åka dit.  hehe
Ha en underbar fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Åk du till Ullared Inkan! Ta god tid på dej för du får nog köa några timmar innan du kommer in i "paradiset" Min kusin åker di i morgon. Hualigen aldrig jag gör detta !!!!!

Kramis

2010-10-08 @ 20:50:42
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

haha Får ta med mig en stol med andra ord för jag orkar inte stå i flera timmar.

MEN, det är väl mindre folk mitt i vinterneller ??

Nähä........... inte de. :-(

hm...............

2010-10-08 @ 21:01:01
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Konstigt, det där med korgarna. Att saker bara kan minska i storlek sådär? Nog såg det ut som kattmat. Förstår att Trillingarna blev sugna. Men grädde är OK det med! Kurr och burr.

2010-10-08 @ 21:30:59
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Anna & Nova

Kanske är katten som har växt ;)

De rosa påsarna har jag missat, bra att du köpte något rosa :) Själv smällde jag i mig en rosa påse från ahlgrens bilar igår :)

Färglada roliga strumpor skall det va :)

Jag rekomenderar dig ett besök på Ullared :) Åker själv dit ett par gånger om året :) Det bästa av allt är att de har utökat djuravdelningen :)



Kramar

2010-10-08 @ 22:05:11
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Ulrica

mmmm Strömbergs Tiramisu är skit god. Synd att den inte går att hitta på vår ICA i Svedala :(

Häagen Dasz är gott speciellt Strawberry cheesecake mums

Ha det bra! Kram

2010-10-08 @ 22:44:24
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: *Annmi

Thihi Såå sött....

Korgen ser väldigt mysig ut ;)



/Jam & Kraaam

Psst...Ta god tid på dig om du åker till Ullared

2010-10-09 @ 09:52:43
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0