Bilderna är URUSLA, men

jag måste bara visa hur vi har det på morgonen.
Alla väntar på mat och det är full rulle i kattfabriken.
Överallt är det katter just nu men det är en mysig känsla trots min morgontrötthet.
Där Farbror Prinsen är, där är oftast också småttingarna.
Här är det Totte och Svartenbrandta som väntar tillsammans med sin älskade Farbror Prins.


Småttingarna är mer och mer framme nu.
Totte går det jättebra med.
Dom andra är mer försiktiga, men dom är ändå runt omkring där man är.
Nyfiket kikande när jag badar, lagar mat eller pysslar med annat.
Att se dom tillsammans med Prinsen och dom andra vuxna katterna är så otroligt mysigt.
Hjärtat bara smälter av lycka över hur snäll min Liga är.
Jo, även Drottning Puzzel har sina bra dagar.   *ler stort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0