En hemsk sak idag och Matte skäms

FAST, jag vet inte hur det gått till riktigt.
Detta har hänt.
Puzzel har legat instängd i min Malm byrå hela dagen idag.
Och det allra hemskaste är att jag inte ens saknat henne.   :-(((
Men Puzzlan gör inte alltid så mycket väsen av sig och dagen har varit fylld med aktiviteter.
Ofta så ligger hon gömd i den svarta bädden ovanpå min höga Malmbyrå.
Jag tror att följande har hänt.
Den byrålådan har inte gått igen helt när jag imorse hämtade en ny t-shirt och Puzzel har helt enkelt krupit ner i lådan som sedan har gått igen dessvärre.
Om man säger såhär.
Hon hade en del åsikter när jag hittade henne där nu ikväll.  :-(
Damen har inte såå ofta åsikter utan är en rätt tyst Drottning.
Troligen sitter hon nu och skriver till KIBk, Kattförbundet för instängda byrålådskatter.
Puzzel, min älskade Drottning.
Jag är sååå ledsen.   :-(

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Haha! En liknande sak hände Hajen häromdagen :)

Men som tur var tog det inte så lång tid innan jag skulle in i lådan igen! :) Buskatter!! Kryper ner när ingen ser..



Hoppas allt är bra med er!!

Kramar matte Daniella och Götet-grabbarna

2010-09-05 @ 21:50:33
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Kattigheter - Golle & Lisen

Det har hänt här hemma också, Lisen blev instängd när hon hoppat upp i en trådkorg med mjuka kläder i garderoben. Man tror ju att dom ska lära sig efter en sån incident, men nejdå.. Bästa platsen ju!

2010-09-05 @ 21:51:35
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Ulrica

men oj, Stackars Inkan

Tror inte drottningen av Liganland tar illa vid sig även om hon kontaktar KIBk.

Du får helt enkelt muta henne med nåt gott.

Så länge inte katterna kontaktar KRIS (kattens rätt i samhället) är det ingen fara.

2010-09-06 @ 13:17:21
URL: http://mammaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0