Glad...................

att jag tog mig iväg till vattengympan idag.
Jag har redan skrivit det här inlägget en gång.
MEN, nåt hände och det försvann.
Kanske det inte var meningen att det jag skrev skulle komma ut.
Det får vara för den här gången.
Det är så gräsligt svårt att dra gränsen för vad som kan/får skrivas och vad jag behöver skriva.
Jaja......................
Jag var iallafall väldigt trött ikväll och inte direkt på topp.
I en millisekund, eller två, tänkte jag låta bli.
Klockan gick
Katterna lekte och tillvaron var väl okej.
Eller egentligen inte.
Jag behövde verkligen komma iväg.
Rensa hjärnan
IGEN
OCH, tisdagkväll är det ju underbara ljuvliga Husby med sitt goa salta vatten, stora bassäng och inte en massa nötter.  MASSOR med plats och ett pass som nästan tar livet av en.   *ler*
Nu är jag härligt trött i musklerna och har lite ont, men det är helt som det ska vara.
Kvällen kommer dessutom att avslutas med ett hett varmt bad.
Jepp, jag är knäpp om nån nu har missat det.    *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0