Gröna Lund idag

Ja, idag var vi på Gröna Lund.


Mellan 10-12 var det bara öppet för Familjehem.
Det var massor med folk där.


Det här är Insane.
Jag åkte INTE den idag.


Längst upp till höger vid träden hänger en vagn.


Det här är discoåkattraktionen.
Bra musik  *ler*


Det sista vi gjorde innan vi åt och sen åkte hem var att gå i spöktunneln.
Det är vansinnigt roligt med riktiga spöken som skrämmer livet ur en.
Tycker att den här skylten är rolig.
Spökena tillåter inga återköp.   *ler*


Vädrets makter var helt klart med oss alla.
Den var varmt och skönt och inte ens blåsigt.
Det var ju tjejmilen idag också så det var mycket folk i rörelse ute på Djurgården och Gärdet.
Men det är alltid roligt när det händer saker.
Nästa gång ska vi ta spårvagnen ut.
Dom nya vagnarna är ju jättefina.
Iallafall det man såg från utsidan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Å, Gröna Lund, det var länge sen jag var där... Jag hade garanterat åkt insane, och skrikit högst av alla,jag är barnsligt förstjust i nöjesfält och ju otäckare desto bättre... ;-)

Kram Malin och pussa på "min" kissunge från mig...

2010-09-06 @ 08:44:16
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Daniel

Hääärligt!! Saknar götet!!

2010-09-06 @ 22:00:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0