Många tankar är det

Mitt huvud är fullt med tankar.
Det virvlar runt och ställer till problem.¨
I ena stunden är det kristallklart och i andra är det mörker och sudd.
Jag var 18år när jag begav mig ut och tågluffade.
Vi tog oss non-stop ner till Grekland och var där i 3 underbara veckor.
Hem så tog vi oss via Italien.
Under några få underbara dagar stannade vi och badade och solade på Korfu.
Korfu har två sidor och den ena är nära fastlandet och har, visserligen blått vatten, men inte bra utan grumligt och alldeles för varmt.
På västsidan fanns det där underbara ljuvliga kristallklara som man ser på bilderna.
Jag kan fortfarande, många många år senare, se det framför mig.
Lite så känns det just nu.
Kristallklart blått vatten i ena stunden och grumligt i nästa.
Jag vet att jag måste göra något åt detta, för gör jag inte det så kommer jag gå vilse i det grumliga och det vill jag inte.    Men min arbetsbörda just nu är övermänsklig och jag har svårt att få tid att andas och vara bara jag.
Min vattengympa är guld värd och passet ikväll var heeelt underbart.
TUSEN TACK mADDE !!!
Du anar inte.
Jag älskar Husby med sitt salta vatten, underbara djup och dessutom oerhört lugnt på tisdagkvällarna.
Det betyder så mycket.
Just lugnet
Jag längtar så till Landet just nu och vore det inte för småttingarna skulle jag åka i helgen.
Nu går inte det tyvärr och jag är lite ledsen för det.    :-(
Men jag njuter av Prinsen och småttingarna istället och får hitta på något roligt i helgen.
På lördag är det vattengympa i Husby igen.
OCH torsdagkväll.  weeeeee
Bara en sån sak.    *ler*
Nu ska jag försöka sova.
Har jobbat 14 timmar idag, så nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Marie

Om jag kan vara till någon hjälp så snälla hojta!

Du vet mitt nummer och min adress!



puss älskling!

2010-09-08 @ 08:30:20
Postat av: Malin

Nu vet jag ju inte vad som är fel, för trots att vi på sätt och vis är vänner så känner vi ju inte varandra ändå. Men att känna så, att vara lite vilse, det är oerhört jobbigt och påfrestande. Hoppas du hittar tillbaka till det kristallklara och att du inte behöver jobba så mycket i fortsättningen, 14 timmar klarar ingen av i längden.

Kramar Malin

2010-09-08 @ 08:41:52
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0